Thursday, September 20, 2012

Jadual Workout Baru

Aku baru balik dari klinik. Hasil pemeriksaan doktor, aku dinasihatkan rehat sehingga pulih dari sakit pinggang. Beberapa ubat untuk hilangkan tegangan otot dan ubat sapu diberikan doktor.

Jadual workout aku anjakkan ke isnin hadapan dan hari sabtu ni akan aku mulakan dengan Assesment Run selama 12 minit. Assesment Run  adalah sebagai pelaras untuk stamina. Bermula dengan larian perlahan semakin lama semakin laju hingga ke puncak kemudian perlahan semula. Hasil dari jarak sepanjang 12 minit ini dikira akan menentukan tahap stamina kau orang.

Aku akan buat assesment Run ni di Taman Tasik Permasuri Sabtu ni jam 6.15 petang. Kemudian diakhiri dengan senaman bodyweight movement.

Berikut jadual yang telah aku kemaskini.


No comments:

Post a Comment